چگونه می توانم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان سندرم نفروتیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان سندرم نفروتیک

گفته شده است که میکرو چینی پزشکی Osmotherpay یکی از بهترین درمان بیماری های کلیوی است، آن را نیز می توانید به سندرم نفروتیک به طور موثر درمان. سپس، چگونه می توانید آن را درمان سندرم نفروتیک؟
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان سندرم نفروتیک؟
1. گسترش عروق خونی
پس از ورود به بدن، مواد فعال از این درمان به طور موثر خواهد گسترش عروق خونی در تمام سطوح، بهبود میکروسیرکولاسیون محلی از کلیه، افزایش خونرسانی موثر، بدیهی است بهبود وضعیت ایسکمی و فقدان اکسیژن، را سرخرگ وابران گلومرولی گسترش به طور موثر، کنترل و بهبود فشار داخل بالا و فیلتراسیون بالا گلومرولی در نتیجه مسدود کردن آسیب به کلیه از منبع.
2. ضد التهاب
بلند مدت فشار خون بالا را به آسیب سلول های اندوتلیال مویرگی کلیه، که باعث واکنش التهابی در کلیه شود. مواد مؤثره این درمان عملکرد ضد التهابی است. این می تواند ارتشاح سلولهای التهابی، از انتشار واسطه های التهابی و عوامل سمی را مهار کند. در همان زمان، می تواند بازگشت از سلول های ذاتی کلیه است که از طریق transformationtransformation فنوتیپی به نفرون نرمال و عملکردی رفته شتاب، محافظت نفرون باقی مانده و جلوگیری از راه اندازی و پیشرفت فیبروز کلیوی.
3. ضد انعقاد
مواد مؤثره این درمان عملکرد نیرو گردش خون و رگ آرامش بخش، که به طور موثر می تواند به بهبود گردش خون سیستمیک، و کاهش شرایط ایسکمی و کمبود اکسیژن. آسیب سلول های اندوتلیال مویرگی خواهد شد تعمیر و سنتز و ترشح یک سری از عوامل، مانند ON، PGI2، برادی کینین، و غیره. در همین حال، مواد فعال خواهد ساخت و ترشح PDGF، TXA2 و ET مهار - 1، فعالیت خود را غیر فعال و مهار چسبندگی پلاکت و تجمع.
4. تخریب
مواد فعال در آن هدف را به بافت کلیه آسیب دیده. پس از ورود به کلیه آن را از نزدیک با myofibroblast و ماتریکس خارج سلولی ادغام خواهد شد و انتشار مواد تشکیل دهنده دارو موثر به آنها حمله، آنها را شکسته، تخریب و تخلیه به بیرون از بدن. در همین حال، آنها همچنین می توانند سنتز اهانت آمیز آنزیم در کلیه ترویج، افزایش فعالیت خود را، ماتریکس خارج سلولی، جلوگیری از آسیب به بافت کلیه ناشی از ماتریکس خارج سلولی و آسیب دیده را ترمیم گلومرولی، لوله و بینابینی کلیه.
اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان سندرم نفروتیک شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: